måndag 2 mars 2009

God morgon


I lördags var jag på krogen i Märsta, Fråga mig inte varför just i märsta. Men där var vi iaf.

Vi var på Corner och drack bira och lakrits shots, det var riktigt nice!! och att träffa lite polare där, men sedan när kvällen blev till natt, var det dags att gå över till "KC" Kung Carl. Ja asså det är så många gör. Precis som vi, så gick vi över till KC. När jag står i kön och fryser i väntan på att komma in,
så säger vakten: Du har druckit för många öl gå ett varv runt huset...
Jag: Va ja nää jag har bara druckit typ fyra öl jag är inte ful...
Vakt: Gör som jag säger om du vill komma in...

Jag gjorde så klart som han sa, men istället för att gå ett varv runt huset så gick jag till Corner tog en till snaps och en bira till, efter det gick vi tillbaka till KC för ett nytt försök. Det ända vakten så var: välkommen tillbaka det var bra att du gjorde som jag sa åt dig.
Jag: Självklat!
Vakten: Välkommen in...
Asså jag hade supit ännu mera. Då fick jag komma in! Jäkla låsas poliser.. Det ända han fick ut av detta, var att han kunde använda sin låsas makt, för att bestämma över mig.... eller kanske inte så konstigt att jag inte kom in. Om jag såg ut som på bilden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar