onsdag 18 mars 2009

Smärta!!

In Action med Jimmy stekarn som är jävligt grym på sin grej...Efter sex timmar var det klart man var skapligt mör i armen, totalt tog det 12 timmar att göra denna tatuering men det var värt det, nu när man är klar. Igår sista två timmarna sa jag till han att hugg av mig armen och sy på den när den är klar, det gjorde så in i helvete ont. Om ni kollar så är det tatuerat i arm vecket och jag slet nästan av mig håret när han gadda där FYFAN..


Annar är jag jävligt nöjd med resultatet.. Jimmy is the man!!



4 kommentarer:

  1. Fan vad snyggt det blev, är riktigt avis! // Fanny

    SvaraRadera
  2. Hehe Tackar!

    SvaraRadera
  3. Fan vad snyggt.. JAg funderar oxå på porträtt.. Vart har du gjort den nån stans alltså vilken studio??

    SvaraRadera
  4. Jag har gjort den på Ancient art i märsta

    SvaraRadera