tisdag 10 mars 2009

Fan vad jag hatar cyklister



Idag var det kaos i hela Uppsala kanske i hela Sverige. Men i Uppsala stog det bilar och bussar längs med vägarna överallt, folk krockade och hade sig, men dom värsta är dom som cyklar, jag blir inte klok på detta folk... Dom svänger rätt ut i vägarna och tror att bilarna bromsar. Men det kan jag intyga att det går inte alltid att stanna, då det är halt som två sumobrottare in smetade i glidmedel. berättade jag att jag körde över en cyklist idag!

Ja det är sant jag lovar. Hon svängde rakt ut i vägen, jag stod på bromsen men bara gled rakt mot henne och körde över henne. Hon ramlade av cykeln. Jag öppnade bildörren och fråga hur det gick! Hon svarade att jo det gick bra, precis som att det händer ibland att man blir på körd. och fortsatte på sin tradelut. Det konstiga var att hon såg mig först när jag körde på henne. Bara cycklar rakt ut i gatan... Jävla idiot cyklister, dom borde fan behöva cykelkort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar