tisdag 3 mars 2009

Hur kan man glömma...

Idag skulle jag operera mitt hjärta som är lite slittet, Jag får som hjärtklappningar och det rusar upp i 200 slag min. Hur som helst skulle jag vara där kl 08:30 i morse, men kom på det för en stundsen, att det var idag... Så vad gör man, joo jag ringer till akademiska sjukhuset och ljuger så min tunga blir svart! Jag säger att jag ligger hemma med 40 graders feber och magsjukan och att det inte finns en möjlighet att jag kan komma idag...du vet hur man låter när man ska ringa och säga att man är sjuk, hööhöö Jag kan inte komma idag höhöö hö, hon svarade så snällt att då är det bäst att du är hemma, du får en ny tid om tre veckor. Jag: Ja det är nog så hööhöö hej då!

Hur fan kan man glömma att man ska operera hjärtat, det är inte direkt som att missa tandläkaren. jäkla sopa man är....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar