fredag 27 februari 2009

Jag glömde nästan..

Hej Igen!

Jag glömde nästan säga att det var jag. som va så förbannat grym på badmintonen, och Jimmy en lirare som var med och spela, han sög mest, asså om man ska förklara det på ett ord så skulle jag bara säga "SÖG"
Eller sög vet jag inte, men han vann fan inte över mig,
Eller det kanske han gjorde några gånger, men jag vann iaf. flera gånger över han.
Eller det kanske jag inte heller gjorde.
Men han var säkert tröttare än mig efteråt.
Eller så kanske det inte alls var.
Men han var iaf. inge bra.

Du suger jimmy hörude, du Suger... Sug och svälj trevig helg. Mvh 23cm@hotmail.com

1 kommentar:

  1. Hum, kan ni inte filma när ni spelar.. Ser du lika rolig ut som på innebandyn, och tar det lika lång tid att lista ut vilka håll racketen ska vara så kan det ju bli TV! Stoooor underhållning...

    SvaraRadera