torsdag 9 april 2009

Tjänade tusen spänn!

jag har nyligen köpt en ny hjälm, Märket är Roof modelen heter Boxer. Dom på affären ville ha 3000 spänn för hjälmen, Mitt svar var att det kan dom glömma! Ni får 2000:- för den och inte ett öre mer. Det var en utlänning som bröt, Han sa att hjälmen kostar 3000:- hur fan skulle jag kunna få köpa den för 33% mindre. Vi stog och diskuterade fram och tillbaka. det hela slutade med att jag fick betala 1950:- för hjälmen! Killen som stog bakom kassan var inte speciellt glad när jag gick därifrån med min ny inköpta hjälm.

2 kommentarer:

  1. Va bra att du TJÄNADE pengar på att köpa hjälmen, om du köper en varje dag behöver du du inte ju inte jobba =)Puss

    SvaraRadera
  2. NE. Det var precis det var jag tänkte på! varför har ingen annan kommit på de tidigare? Därför ska jag åka och köpa nya cross byxor idag och tjäna en femhundring till..

    SvaraRadera