måndag 6 april 2009

Tänkte köpa hus!

Tänkte köpa nytt hus till mig och frugan! Det är beläget i den lite finare delen av Stockholm nämligen Djursholm dom ska bara ha 28,5 miljoner för huset. Men tänk dig och bo här va, vilken dröm, ha någon som springer omkring och städar diskar lagar mat kaller en för sir. Tänk er, Sir Pontus får det lov att vara en Macalan 24 årig till. Eller vill du att jag ska hälla upp ett bad!
Tänk er
En lite snygg latino tjej som häller upp Whiskyn och städar åt en,
Tänk er
En butler som heter dave, han plockar fram kläder och kör en vart man vill.
Tänk er.
En kille som heter Frank som lagar all mat åt en när man kommer hem.
Tänk om.
Sedan vaknade jag. Och det enda som saknades var 28,5 miljoner. Så nära men ändå så långt bort... Nu åker jag hem istället, till mitt fina hus som ligger beläget i fjällnora 204 kvm (med sjötomt) och biorum. På vägen hem åker jag förbi Mc donalds köper en big mac med + meny åker vidare hem. Där jag tar en Bowmore 12 årig istället, häller upp den själv, kollar mig i spegeln och kallar mig för sir. häller sedan upp ett varmt bad åt mig själv. läger mig där och dricker min whisky. Kanske inte har det så dåligt iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar