torsdag 16 april 2009

Hej!

Jag har bokat tid för ny gaddning idag men på ett annat ställe, en snubbe som bor i salabacke i uppsala och kör hemma i hans vardagsrum. Han har haft en studio inne i uppsala tidigare. Left hand tattoo hette den. Men nu blir det i hans vardagsrum istället, mellan 4-500 kr timmen tar han vilket är typ halva priset mot en vanlig studio.
Min son Alexander har snattat för första gången igår. Vi var på willys och handlade lite, men på vägen ut efter man betalat gick man förbi en annan disk där dom säljer mackor och lite annat. Då frågade han om han inte fick en sunkis som stog där. Men jag sa åt han, att han fick vänta tills vi kom hem så skulle han få en där istället. Han vart grinig och när vi kom ut hade han en sunkis bakom ryggen den lilla tjuven.... Vi gick in till kassan och lämnade tillbaka sunkisen och bad om ursäkt. Efter det sa jag att om man tjuvar låser dom in en på ett rum i fyra år vilket är lika länge som du har levt. Alex blev bra förvånad och sa. JAHA! Vilket man kan förvänta sig av en fyra åring. Men jag tänkte om du gör det när du blir äldre. Då blir det inget JAHA. Nej det räcker inte till om man är 12 år. Då blir det putsa pappas bil i 4 år 3 gånger i veckan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar