måndag 26 januari 2009

Igen stressig helg.

Helgen blev absolut inte som jag hade tänkt mig. I fredags när jag kom hem från jobbet och hade stressat hela vägen från märsta till uppsala och sedan handlat present till Cicci så visade det sig att min äldsta son Alexander var magsjuk, precis när vi skulle få besök av Ciccis familj och släkt. Hon fick ringa runt till alla och förklara att han var magsjuk. Jag tror det var bara Ciccis mamma som han åka iväg hemifrån så hon vände tillbaka hem när vi förklarade att dom fick komma. Men på egen risk...

I lördags skulle min mormor ha fest för oss då hon fyllde 70 år och jag fick åka dit själv då Alex var magsjuk, Cicci och Lucas fick också vara hemma. I Söndags skulle vi åkt på fest till barnens mormors mormor men jag och Alex tog det lugnt hemma och lekte och kolla på film isället då det tar Ca. två dagar för magsjukan att försvinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar